Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday ~4~

Salam.. Halloo0 Readers...

Mak cik kembali dengan menghupdate Belog... Macam x biase pulak,, harinikan ari Rabu.. Tapi Kalau kat PapuaNewguinea ari Selasa lagi... *dah start nak merepek..=P

Hamekla jom tengok entri Wordless Wednesday kali neh:


Ini gambar tengah Terrrmenungg ( Berangan )... Kat Mersing...My Hometown...

Aku selalu cakap dengan husband aku n simpan Impian :

- Umur 30+ aku dah xnak keje makan gaji susah2 lg......
- Aku nak balik Mersing duduk sana... sebab..Mersing aku rasa tempat yg plg best dlm hidup aku...
- Aku berangan nak beli tanah, buat rumah dekat dengan rumah mak aku...so aku selalu bole tengok dia..
- Sekeliling rumah Aku nak bina Hotel kecik-kecik or Resort tepi laut ... Mane2 mat saleh or tourist bole menyinggah kasik duet sewa chalet...huuhu
- Aku nak hidup jauh-jauh dari Bandar...Xdak bising...
- Boleh memancing ikan kat Jeti , Boleh Tanam daun kes0m atau daun kunyit kat blakang rumah....xpayah 24 hours nak belik jek kat PAsaraya Lee Heng tu lagi.. =P
- Aku nak hidup sempoi jek... Xde sopping kompleks, panggung wayang or PAsaraya besar2 yg bole window sopping... =P......Susah sikit pon xpela..

Insyallah bole.. Tu pon kalau aku x skip bayar investment n xjual ASB aku tibe2.. wahaha...
Bak kata bapak aku..
"Berangan xkena bayar, jadik simpan angan-angan jadikan ia satu impian dan kenyataan.."
Peh.. Motivate Giler.. Time kaseh ayah... Eh* Saiko lg...hehe...

Okla... Nak sambung keje.. KAng boss p0tong gaji, xcukop plak duet nak bukak Hotel.... heheheh..

Bye.. Salam...

No comments: