Saturday, March 26, 2011

Ti0man iN ♥♥♥

Salam.........

Oit kengkawan and all readers... Watpe korang ari Sabtu neh? Meti tengah membadak kat aas katil lg kan..Peh...Tolong jangan ckp 'Ye' sbb aku memang sgt jeles..Pagi2 buta aku dah dok tercongong kat opis...Makin nak bhenti keje makin rajin plak..padahal dtg opis tido...=P.....haha.....

Anyway, entry kali neh aku nak story pasal kami bercuti kat Tioman...Baru Pirst Time g Pulau Tioman...Kahkahkah...Jakon dokk...Tu pon Haiyat yg beriya2 ajak ...saje2 berjalan selepas kitaorg teruk kena basuh periuk bes0r ade 6 korang tau x...Azab aku ngan laki aku membasuh....Hahahaha...Tapi seronok sbb Haiyat power bab basuh peri0k, so aku konon-kunun berlakon bas0h gakla...hehehe...Sorry syg, i basuh jugak tau...hehehhehe.....


Ha..korang yg nak kawen tu dah ready mental ke? Ingat senang nak menyental peri0k??wakakka

Lepas setel jek acara kemas mengemas, aku ngan Haiyat terus g survey tiket Feri...Apelagi..dengan pantas survey skali Chalet2 yg agak2 bajet sket sbb kitaorg saje jek nak jalan2 nak hilangkan penat jap...Pegila lari g Tioman jap....Mcmla bole lari...wkakakaka.... Pegi pon 2 hari jep..arini g sok balik...Last2 dapat gak Tiket Feri ....Seram siot..dahla aku neh penakut laut, mak aih gegel pale lutut..Kepala otak dah pk macam2 ...Bajet mcm naik kapal Titanic...hahahha...Tapi aku tabahkan jugak meredah lautan...Cehhh...Xmcm poyo plak...haha...

Tiket g Pulau Tioman pegi balik RM 75 hengget jep...kalo nak lagi murah  berenang..wakak 


 Ha..Ngko tgh laut...Nak gane xtau berenang neh..wawawa
Peh...ade bunga2 sket kat dlm ati dah nampak Tioman da....heheh


Yeeeyy...dah kat Jeti..Aku selamat...hehehehe....
baru bangon tido..hehe..kantoi...

Best woo0oo.....dah jadik suami isteri dah bole jalan pegi mane2 korang suke...Tulah namenye kemanisan berumah tangge..Nak buat ape sukeati korangle..asalkan jgnla yg bukan2...Bagi member2 yg tgh kapel2 tu korang cepat2 la kaweng...Jangan jeles...hahhaa....=P

Kitaorg decide nak lepak kat Puteri Salang Inn kat Salang....1 malam baru rm110.00 bilik aircond...best lepak sini privacy n makanan die sng nak carik n xdela mahal sgt spt yg aku dengor2 sebelom neh...Layanan die pon ok....=) 

 Amboi..posing nampak..hehe
 Kalo xde makanan kat tangan memang xsah minah neh..haha

Spot kat : Te0 Ais..haha

Actually kitaorg rugi gak sbb xstay lame...Ala...ni pun main terjun2 jek saje2 nak g...sbb mase cuti itaorg xlame n banyak urusan yg belom setel.....Mase kitaorg survey tu ade package best2..Round Islandla and snorkling, scuba diving...Best gile...Tapi xpela kan, bukan jauh sgt pong Tioman tu ngan Mersing..pasni kitaorg memang decide nak g lg...=) Best!!




Yg ptg kitaorg dpt spend time same2..n pasni memasing dah Bz ngan keje ..Pasal honeymoon pon lom pk lagi...Ingat nak g jauh sket....Tgh diskas2 lg....sbb nak ambik cuti panjang..Haiyat pon naik cuti neh memang jumpe die kul 11 malam jela, sbb Project byk nak siapkan...

Member2 yg teringin nak g Tioman leh le g sini...Sebenarnye banyak g tempat cantik2 yg ade kat Tioman neh...Redah jep..Jangan tunggu2..hehe...
Ok korang, nak stop membebel..Jumpe di entry lain..
BoBai......=)



=)













1 comment:

Anonymous said...

assalammualaikum..
salam knal ..
sy nak g putERi inn dis wEknd.
s0 nk tny pndpt awk lah..
0k lah chalEt uh ??
dy sEa viEw 0r gardEn viEw :
eVeRything dy pny kEmudahan mEmuaskn 0r x ??
thanks 4 sharing ::