Wednesday, November 28, 2012

Pukul 4 pagi..

Assalamualaikum..

Tiba-tiba rasa nak tulis blog pagi-pagi kedaung ni.

-_- sebenarnya nak menyatakan rasa penat yang tidak terhingga. Tapi bukan rungutan.
Rungutan dengan Luahan tu benda berbeza eh. Hew Hew Hew...
Sakit otak rasa fikir lebih-lebih sangat. Ape yg ko fikir macam betul sgt tu Nadia?

Oh Mannn.. Sampai hati kau katakan padaku, betapa lelahnya dirimu menghadapi aku..
Merepek. Tu lagu Shila Amzah.

Contoh kau tengok sekarang dah pukul 4 pagi. Kau faham tak pukul 4 pagi suamiku sedang berkroihhh-kroihh.. Aku masih diulit file-file ni. Kata nak jadik Millionareeeeeeeeee.... tiba-tiba bergema kat telinga. Oh Apakah.

I really need to achieve target. Tanggungjawab aku besar.
Haiyat Offshore & Construction kene pergi jauh cepat. Cepat-cepat-cepat..
Kenapa husband ko sedap jek tido ko yg lebih-lebih?
Dia takpe sebab esok dia kerja lagi teruk. Hew Hew Hew. LOL
dasat pompuan ni..

Aku nak print 5000pcs brochure company aku. Ye.. Moon's Homemade Chocolate & Bakery.
Sempat lagi aku mengendeng encik suami mintak dia baik-baik dengan boss kilang printing sebelah manetau dia nak bagi aku offer PERCUMA 3000pcs printing brochure. MIMPI INDAH kau Nadia..
Tapi aku tau itu hanya penyedap hatiku dikala tension ini. Apek tu takkan bagi aku kaya cepat.

Oklah dah boring. sambung keje balik. Nanti bebila sambung balik eh.
K bai..

No comments: