Sunday, January 29, 2012

Hidup kan Memang macam ni.. Bace Jelah...

Salam geng..

Cmane Monday Blues besok? Mesti best kan sebab nak kene pandang muka Boss korang yang best tu.... Hah.hah! Januari-januri ni tak boleh nak cakap2 sangat pasl Boss kang x dapat increment kang...dahla kuat mengular, pastu gaji naik pon seciput OK,
                                                      Tak nampak kat belakang 2? hahah..

kutuk Boss lagi tinggal jek 50 sen buat belanje gula-gula.. hah Nak mcm 2?

Sorryla mukadimah aku saje nak buat korang cuak pandang2 belakang takut Boss ade la 2..hahah ...
HelloO aku hupdate kat umah eh.. urm..Dahla dah lame x update blog, dah takde idea nak hadap mende depan Blog nih...Mintak ampun x update blog ni.. ( org nak Blog die nak belog jugakk..)
Okla lepas ni aku update banyak2 eh sampai korang baca muntah hijau okeh...

Saje nak story morry bulan sejak2 ni. Tetibe 2 saat yang lepas aku baru teringat - mingat (memandai menambah) yg aku dah nak setahun kawen. Mak aih cepat betol mase berlalu ekk.. Orang cakap kalau tak sedar mase berlalu ni maknanye kita bahagia dengan org yg kita hidup bersama.. Betol eh?? =)


Alahai tetibe berangan plak.. wahaha...

Okeh, sekarang ni actually aku tengah berhempas pulas mengempas kepala hotak aku ni dengan design2 coklat, menyiapkan mende Candy Buffet segala bagai nih.. Last week wedding kat Mersing, pastu Kulai, After dis kat Bangi pulak.. Mak oi, kalau ikut Kalsium kat pinggang ngan tulang hempedu aku ni memang tak cukup nak menanggung anjakan paradigma yang telah melanda hidupku, tapi apekan daya.. Candy Buffet nilah yang aku suke sangat dok mengadap ari2..hehehhe.. so aku telah melakukan dengan penuh minat dan sangat rela hati..

Last week aku seminggu kat Mersing. Aku rase sangat bahagia dok Mersing sebab aku dah lameeeeeeeeeeeee sangat x dapat cuti macam tu.. Ko hengat baik hati sangat Boss nak bagi cuti lelame? Makan tapak kaki bolehla.. So aku gunakanlah sesungguhnya masa yg sgt berharga ni dalam hidup...




Tapi kalau orang nak offer gaji RM 1 Juta ke 2 juta ke, pergila amek.. Tak payahla nak prinsip dakwat kekal sangat pulak..haha..

Esok nak kene pergi KWSP punya office, nak uruskan pasal rumah. Otomatik aku dah terbayang susah nak dapat Parking lepas tu Tunggu nombor...... Hadoi...

Nombor Anda       : 65555
Nombor Sekarang : 65473 






Mende paling menyampah dalam dunia..tapi aku harap xdelah lame sangat, cuma aku buat persediaan mental dan fizikal jelah... Kene datang awal, lepas tu tid0 dalam kete dulu, lepas tu Kunci jam, agak-agak Pak Guard tu dah nak bukak pintu KWSP, terus pakai Kasut Phua Chu Kang lari-lari pegi pintu depan siap sedia nak berdesup-desap menolak merempuh mencelah orang ramai.. GILA Imaginasi kau Nadia.. hahaha...


*********

banyak bende nak buat esok.. Duit keluar macam air..tapi xpela, kalau ade yang tukang bagi..hehehe..

Klah.. Jap lagi nak tido.. tapi sebelom tido aku post dulu satu Entri untuk Candy Buffet last week.. Najihah & Zulkahirani.. Aisehh Ayu n Fik punye Candy Buffet belom dapat lagila,. Picture die kat abg aku. Xpelah,, aku Hupdate mane ade dulu eh..

Tengkiu.. See you next entry..


No comments: